czwartek, 3 października 2013

Cynowa miłość

Wielkimi krokami zbliża się impreza rocznicowa mojego brata Witka i jego małżonki Katarzyny, głowiłam się co im przygotować na pamiątkę, na pomoc przyszło mi wyzwanie ogłoszone na stronie 123 skrapuj ty. Temat "Stalowa miłość" idealnie wpasowało się w tematykę 10 rocznicy czyli rocznicy cynowej lub aluminiowej. Inspiracja z tematu to przede wszystkim kolor, użyłam chłodnego koloru stali i srebra. Myślałam też o kłódeczkach, ale stwierdziłam, że skoro rocznica cynowa to wykorzystam prawdziwą cynę do lutowania i z niej zrobiłam dwa złączone serduszka:) 







P.S. Kasiu, Witku dużo miłości :*

2 komentarze:

  1. Beautiful cards and boxes on your blog.

    OdpowiedzUsuń
  2. super pudełeczko :D- dziekujemy za udział w wyzwaniu 123 :D

    OdpowiedzUsuń