niedziela, 12 czerwca 2016

Album na I Komunię Świętą

pierwsza-komunia-swieta

Maj nam minął, czas przypomnieć o sobie :) 
jakieś pajęczyny tu na blogu się porobiły, kurz się zebrał :)
Maj był dla mnie i mojej rodziny bardzo zajęty, a to za sprawą
 I Komunii Świętej mojej bratanicy i Ślubu brata :)
Z okazji Komunii przygotowałam album na zdjęcia, kolorystyka delikatna i dziewczęca. Całość zapakowana w pasujące pudełko jak na 1 zdjęciu.
zapraszam do oglądania:)


pierwsza-komunia-swieta

pierwsza-komunia-swieta

pierwsza-komunia-swieta

11 komentarzy:

  1. Świetny pomysł na prezent, coś niepowtarzalnego i zrobione samodzielnie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Też bardzo mi się podoba. Takie pomysły się ceni.

    OdpowiedzUsuń
  3. Z utęsknieniem czekam na nowe projekty, te które zamieściłaś są rewelacyjne!

    OdpowiedzUsuń
  4. Super wyszło, ekekt o wiele lepszy niz kupowanie nudnych i oklepanych życzeń ze sklepu. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow, niesamowity pomysł i cudownie ci to wyszło. Czekam na nowe projekty

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny album, bardzo mi się podoba. Pozdrawiam serdecznie!!

    OdpowiedzUsuń